Centrul de Transfuzie Sanguină col.prof.dr. ''Nicolae Nestorescu''

Anunțurile posturilor scoase la concurs

22.04.2024

18.04.2024

11.04.2024

26.03.2024

05.07.2023
03.07.2023
08.06.2023

Publicat azi 12.05.2023
ANUNŢ
        1. Unitatea Militară 02379 Bucureşti organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a următoarelor posturi vacante de execuţie de personal civil contractual:
  • 1 post de economist specialist I A (studii superioare) la Compartimentul Financiar-contabil/
Contabilitate, timp de lucru 8 ore, zilnic, pe durată nedeterminată.
          2.  Dosarul de concurs:
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta  următoarele documente:
  • dosar cu şină;
  • formular de înscriere la concurs  – se completează la sediul angajatorului;
  • certificat de cazier judiciar;
  • adeverinţă medicală (ştampilată de unitatea emitentă) care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine în clar numărul, data şi numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  • curriculum vitae - model European;
  • copie a autorizaţiei de acces la informaţii clasificate naţionale sau consemnarea în cererea de angajare a declaraţiei prin care candidatul îşi exprimă acordul privind efectuarea verificărilor în vederea emiterii autorizării pentru accesul la informaţii naţionale clasificate;
  • copii ( cu prezentarea originalului pentru conformitate) de pe următoarele documente:
    • buletin (carte de identitate) sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
    • documente care să ateste nivelul studiilor;
    • certificat de naştere;
    • certificat de căsătorie – unde este cazul;
    • carnet de muncă, sau după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în specialitatea studiilor ( diploma de absolvire a liceului și a facultății).
  • declaraţia pe propria răspundere privind colaborarea cu poliţia politică înainte de 1989;
  • declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a început urmărirea penală împotriva sa;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1, alin (2) din legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin (1), lit. h).
Documentele privind identitatea, studiile, cursurile sau specializările, documentele care atestă vechimea în muncă se prezintă şi în original în vederea verificării conformităţii cu acestea.
Documentele se depun la sediul U.M. 02379 București, structura personal, strada  Mircea Vulcănescu nr. 88, sector 1 Bucureşti, persoana de contact: Suciu Mădălin, tel.: 021 319 30 51 – 60  interior 331.
Detaliile suplimentare sunt disponibile accesând pagina oficială a Centrului de Transfuzie Sanguină al M.Ap.N. la adresa https://cts.mapn.ro, secţiunea Despre noi - Carieră.

3. Condițiile necesare ocupării postului
a. Condiții generale conform art. 15 din H.G. 1336/2022:
    - are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European sau cetățenia Confederației Elvețiene;
    - cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    - are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
    - are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile legii nr. 53/2003-Codul muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare;
    - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    - îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
    - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanităţii, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
    - nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
    - nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1, alin (2) din legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare pentru domeniile prevăzute la art. 35, alin (1), lit. h).
           b. Condiții specifice:
- Studii de specialitate: superioare economice;
- Cunoştinţe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): OBLIGATORII – Utilizare programe Microsoft Office Word și Microsoft Office Excel/ NIVEL – Foarte bine;
- Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: abilități de analiză și sinteză;
- Cerinţe specifice: Nivel de acces la informaţii clasificate – SECRET DE SERVICIU;
- Experiența: Vechime în muncă și în specialitatea studiilor: peste 6 ani și 6 luni.
4. Bibliografie și tematică
4.1. Bibliografie
Nr.
crt.
Actul normativ Publicat în Monitorul Oficial al României
1. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice Nr. 597/2002
 2. Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal Nr. 927/2003
 3. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale Nr. 37/2003
4. Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice Nr. 542/2001
5. Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică Nr. 448/1998
6. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată Nr. 454/2008
7. Codul muncii - Legea nr. 53/2003, republicată Nr. 345/2011
8. Legea - cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice Nr. 492/2017
9. Hotărârea Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice Nr. 253/1995
10. Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, republicată Nr. 242/1999
11. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice B.O. nr. 132/1969
12. Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare Nr. 155/1995
13. Hotărârea Guvernului nr. 270/1999 privind stabilirea condiţiilor de acordare a asistenţei medicale, medicamentelor, concediilor medicale şi scutirilor medicale cadrelor militare în activitate, cu modificările şi completările ulterioare Nr. 163/1999
14. Hotărârea Guvernului nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe Nr. 46/2005
15. Hotărârea Guvernului nr. 1470/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea procedurilor pentru valorificarea bunurilor aflate în administrarea Ministerului Apărării Naţionale Nr. 1109/2005
16. Hotărârea Guvernului nr. 714/2018 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării în interesul serviciului Nr. 797/2018
17. Ordonanţa Guvernului nr. 26/1994 privind drepturile de hrană, în timp de pace, ale personalului din sectorul de apărare naţională, ordine publică şi siguranţă naţională, republicată Nr. 144/1998
18. Ordonanţa Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice Nr. 624/2003
19. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate Nr. 1074/2005
20. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii Nr. 704/2009
21. Ordinul ministrului economiei şi finanţelor publice nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice Nr. 835/2008
22. Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M92/2013 pentru aprobarea “Instrucţiunilor privind scoaterea din funcţiune şi casarea activelor fixe, precum şi declasarea şi casarea bunurilor materiale, altele decât activele fixe, în Ministerul Apărării Naţionale” Nr. 609/2013
23. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia Nr. 1186/2005

4.2. Tematică
  • Contabilitatea financiară şi contabilitatea de gestiune;
  • Prevederi referitoare la bilanţ: structura, contul de rezultat patrimonial, contul de execuţie bugetară;
  • Documente justificative şi registrele de contabilitate;
  • Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice;
  • Organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului unităţilor militare;
  • Funcţionarea conturilor de capital (clasa 1), mijloace fixe (clasa 2), de stocuri (clasa 3), conturilor de terţi (clasa 4), de cheltuieli (clasa 6), de venituri şi finanţări (clasa 7).
5. Calendarul de desfăşurare a concursului
Data limită şi ora de depunere a dosarelor de înscriere la concurs 26.05.2023 ora 15.00
Perioada de selecţie a dosarelor de înscriere la concurs şi afişarea rezultatelor selectării dosarelor de înscriere 31.05.2023 până la ora 15.00
Perioada de depunere a contestaţiilor privind selectarea dosarelor de înscriere 06.06.2023 până la ora 15.00
Data afişării rezultatului contestaţiilor  privind selectarea dosarelor 07.06.2023 până la ora 15.00
Data probei scrise 08.06.2023 ora 09.00
Data afişării rezultatului probei scrise 09.06.2023 ora 12.00
Perioada de depunere a contestaţiilor privind proba scrisă 12.06.2023 ora 12.00
Data afişării rezultatului contestaţiilor privind proba scrisă 13.06.2023 ora 12.00
Data interviului 14.06.2023 ora 09.00
Data afişării rezultatului interviului 14.06.2023 ora 09.00
Perioada de depunere a contestaţiilor privind interviul 15.06.2023 ora 09.00
Data afişării rezultatului contestaţiilor privind interviul 16.06.2023 ora 09.00
Data afişării rezultatului final 19.06.2023 ora 09.00


 
Publicat azi 23.11.2022

Publicat azi 17.11.2022

 

Publicat azi 14.07.2022



Publicat azi 08.07.2022
 
ANUNŢ
Publicat azi 22.06.2022
   Unitatea Militară 02379 Bucureşti organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a următorului post vacant de execuţie de personal civil contractual:
  • 1 post asistent medical de laborator (studii postliceale) la serologie/ laboratorul teste boli transmisibile.
 Condiţiile necesare ocupării postului scos la concurs, conf. art. 3 din H.G. 286/2011 cu modificările şi completările ulterioare:
1. Criterii generale:
    - are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
    - cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    - are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
    - are capacitate deplină de exerciţiu;
    - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    - îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
    - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea. 
        
2. Criterii specifice:
-  nivel de studii – postliceale;
- diplomă de şcoală sanitară postliceală sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conf. H.G. nr.797/1997, în specialitatea asistent medical de laborator;
-  diplomă de bacalaureat;
-  certificat de membru OAMGMAMR –avizat şi valabil la data concursului;
- asigurare de malpraxis în termen;
-  nivel de acces la informaţii clasificate sau acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în cazul în care acesta este declarat „admis”;
- vechime: minim 6 luni pentru asistent medical de laborator.
3. Dosarul de concurs:
            Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este 07.07.2022, ora 15.00, la sediul unităţii din Bucureşti, str.Mircea Vulcănescu, nr.88 sector 1,

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta  următoarele documente:
  • dosar cu şină;
  • cerere de angajare  – se completează la sediul angajatorului;
  • cazier judiciar;
  • adeverinţă medicală (ştampilată de unitatea emitentă) care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine în clar numărul, data şi numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  • curriculum vitae -model European;
  • copie a autorizaţiei de acces la informaţii clasificate naţionale sau consemnarea în cererea de angajare a declaraţie prin care candidatul îşi exprimă acordul privind efectuarea verificărilor în vederea emiterii autorizării pentru accesul la informaţii naţionale clasificate;
  • copii ( cu prezentarea originalului pentru conformitate) de pe următoarele documente:
    • buletin (carte de identitate) sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz
    • documente care să ateste nivelul studiilor
    • autorizaţia de liberă practică vizată la zi
    • asigurarea de malpraxis
    • certificat de naştere
    • certificat de căsătorie – unde este cazul
    • carnet de muncă, sau după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în specialitatea studiilor
  • declaraţia pe propria răspundere privind colaborarea cu poliţia politică înainte de 1989;
  • declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a început urmărirea penală împotriva sa.
Documentele privind identitatea, studiile, cursurile sau specializările, documentele care atestă vechimea în muncă se prezintă şi în original în vederea verificării conformităţii cu acestea.

Detaliile suplimentare sunt disponibile accesând pagina oficială a Centrului de Transfuzie Sanguină al M.Ap.N. la adresa https://cts.mapn.ro, secţiunea Informaţii publice - Posturi vacante, sau la sediul U.M. 02379, structura personal, strada  Mircea Vulcănescu nr. 88 sector 1 Bucureşti, persoana de contact Zavate Ion tel.: 021 319 30 51 – 60  interior 7502.

4. Concursul constă în probă scrisă și/sau probă practică şi interviu şi se va desfăşura la sediul U.M.02379 Bucureşti, în perioada 14-25.07.2022, începând cu ora 09.00, conform bibliografiei de mai jos, putând participa numai candidaţii care au fost ADMIŞI la etapa de selecţie a dosarelor.

5. Bibliografie
  • Costin Cernescu, Simona Ruță – Practica diagnosticului virusologic, Editura Concept Publishing, 1997;
  • Radu Păun, Dan Coliţă –Tratat de Medicină Internă (cap. XV – Grupele sanguine), Editura Medicală Bucureşti 1997;
  • Metode curente pentru analize de laborator clinic  - Editura Medicală Bucureşti 1982;
  • Codul de etica şi deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asitentului medical din România/2009;
  •  Ordonanţa de Urgenţă Nr. 144 din 28.10.2008, aprobata prin Legea 53/2014 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • Ordinul M.S. nr.916/2006 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi control al infecţiilor nozocomiale în unităţile sanitare.
  • Legea nr.282 din 5.10.2005, cu completările ulterioare, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice.
6. Calendarul de desfăşurare a concursului
 
Data limită şi ora de depunere a dosarelor de înscriere la concurs 07.07.2022 ora 15.00
Perioada de selecţie a dosarelor de înscriere la concurs şi afişarea rezultatelor selectării dosarelor de înscriere 08.07.2022 până la ora 15.00
Perioada de depunere a contestaţiilor privind selectarea dosarelor de înscriere 11.07.2022 până la ora 15.00
Data afişării rezultatului contestaţiilor  privind selectarea dosarelor 12.07.2022 până la ora 15.00
Data probei scrise 14.07.2022 ora 09.00
Data afişării rezultatului probei scrise 14.07.2022 ora 15.00
Perioada de depunere a contestaţiilor privind proba scrisă 15.07.2022 ora 10.00
Data afişării rezultatului contestaţiilor privind proba scrisă 18.07.2022 ora 10.00
Data interviului 19.07.2022 ora 09.00
Data afişării rezultatului interviului 19.07.2022 ora 15.00
Perioada de depunere a contestaţiilor privind interviul 20.07.2022 ora 15.00
Data afişării rezultatului contestaţiilor privind interviul 21.07.2022 ora 15.00
Data afişării rezultatului final 22.07.2022 ora 10.00


ANUNŢ
Având în vedere prevederile dispoziţiei D.M.R.U. nr. 26 din 11.09.2017 privind transferul personalului civil contractual în unităţi militare ale ministerului apărării naţionale, Unitatea Militară 02379 Bucureşti anunţă ocuparea prin transfer, la cerere, a următorului post de personal civil contractual la microstructura contabilitate din  compartimentul financiar – contabil :
CONTABIL II (M)

1. Criterii generale:
- să aibă cetăţenie română şi domiciliul stabil în România;
- să cunoască limba româna, scris şi vorbit;
- să nu aibă vârsta de pensionare conform Legii 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
- să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
- să fie apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
- să nu fie condamnat definitiv sau în curs de urmărire penală;

- să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra              statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

- să aibă un comportament moral în societate.

           

2. Criterii specifice:
- minimum studii medii
- vechime în specialitate minimum 6 luni
- cunoştinţe de utilizare PC
- să nu facă parte din organizaţii aflate în afara legii;
- să nu facă parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice;
- să nu aparţină unor culte sau secte religioase, care potrivit legii, contravin normelor de păstrare a ordinii publice, precum şi a celor care încalcă bunele moravuri sau afectează desfăşurarea profesiei;
- să deţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate naţionale valabilă sau să accepte efectuarea verificărilor şi avizărilor necesare obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate naţionale (se acordă după depunerea dosarului şi efectuarea verificărilor).

3. Persoanele interesate vor depune în termen de 20 zile de la data afişării prezentului anunţ, la sediul unităţii din Bucureşti, str.Mircea Vulcănescu, nr.88, sector 1, următoarele documente:

  • dosar cu şină;
  • cerere de transfer adresată şefului unităţii;
  • cazier judiciar;
  • fişa de control medical-pentru angajare;
  • curriculum vitae – model european;
  • copie a autorizaţiei de acces la informaţii clasificate naţionale sau consemnarea în cererea de angajare a declaraţiei prin care candidatul îşi exprimă acordul privind efectuarea verificărilor în vederea emiterii autorizaţiei pentru accesul la informaţii naţionale clasificate;
  • copii ( cu prezentarea originalului pentru conformitate) de pe următoarele documente:
    • buletin (carte de identitate) sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz
    • documente care să ateste nivelul studiilor (diploma de bacalaureat)
    • certificat de naştere
    • certificat de căsătorie – unde este cazul
    • carnet de muncă, sau după caz, adeverinţe de la locuri de muncă anterioare care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor
  • declaraţia pe propria răspundere privind colaborarea cu poliţia politică înainte de 1989;
  • declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a început urmărirea penală împotriva sa.

În situaţia în care sunt depuse mai multe cereri de transfer la cerere, se va organiza un interviu, data, locul şi ora susţinerii acestuia urmând a fi publicate pe pagina de internet la adresa https://cts.mapn.ro, secţiunea Informaţii publice/Posturi vacante şi  la sediul instituţiei.

       Pentru detalii suplimentare contactaţi compartimentul resurse umane la telefonul: 0213193051-60 interior 7502, persoana de contact p.c.c. Zavate Ion.

                               
Publicat azi 09.06.2022




ANUNȚ
cu rezultatele finale la examenul organizat  pentru  încadrarea
postului  de execuție de biolog principal  la Controlul calității

Publicat azi 02.06.2022

Nr.crt. Numele candidatului Punctaj la proba scrisă Punctaj la interviu Punctaj final Mențiunea admis/respins

1
Dobreanu Maria 94 85 89,5 ADMIS


           

ANUNȚ
cu rezultatele probei scrise la examenul organizat  pentru  încadrarea
postului  de execuție de Analist (programator) ajutor II la Comunicații și informatică

Publicat azi 02.06.2022

Nr.crt. Numele candidatului Punctaj la proba scrisă Mențiunea admis/respins

1
PETRE Marian 100  ADMIS

Candidatul admis va susține interviul în data de 06.06.2022 ora 09.00, la sediul U.M.02379.
           


ANUNŢ
privind organizarea examenului de încadrare a posturilor vacante de execuţie de

ANALIST (programator) AJUTOR, II - studii medii și
BIOLOG PRINCIPAL - studii superioare
  În conformitate cu prevederile art. 2 din Legea nr. 70/2022 privind reglementarea statutului personalului care, pe perioada stării de alertă sau a situațiilor de risc epidemiologic și biologic, determinate de pandemia de COVID-19, a fost încadrat pe perioadă determinată, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Unitatea Militară 02379 București (CENTRUL DE TRANSFUZIE SANGUINĂ ,,COL. PROF. DR. NICOLAE NESTORESCU”), cu sediul în București, Str. Mircea Vulcănescu, nr. 88, sector 1, scoate la examen 2 posturi, pe perioadă determinată, astfel:

  •  ANALIST (programator) AJUTOR II / COMUNICATII SI INFORMATICA - 1 post;
  •  BIOLOG PRINCIPAL/ CONTROLUL CALITĂȚII/ FORMAȚIUNI MEDICALE – 1 post.
            Examenul se va desfăşura în perioada 26.05 – 06.06.2022,  la sediul Unităţii Militare 02379 București (CENTRUL DE TRANSFUZIE SANGUINĂ ,,COL. PROF. DR. NICOLAE NESTORESCU”).
Pentru înscrierea la examen candidaţii vor prezenta un dosar de examen care va conţine următoarele documente:
  1. cerere de înscriere la examen adresată Șefului Centrului de Transfuzie Sanguină;
  2. copia cărții de identitate în termen de valabilitate;
Dosarul de înscriere la examen se va depune la sediul Unității Militare 02379 București (CENTRUL DE TRANSFUZIE SANGUINĂ ,,COL. PROF. DR. NICOLAE NESTORESCU”), cu sediul în București, Str. Mircea Vulcănescu, nr. 88, sector 1, până cel târziu în data de 27.05.2022,  orele  15.00. Informaţii suplimentare la telefon 0746 501 390.

Rezultatul selecţiei dosarului de examen se va afişa la sediul unităţii în data de 30.05.2022.

Probele de examen, locul, data şi ora desfăşurării:
    • proba scrisă - se desfăşoară la sediul unităţii în data de 02.06.2022, ora 09:00;
    • proba interviu - se desfăşoară la sediul unităţii în data de 06.06.2022, ora 09:00;
Bibliografia
ANALIST (programator) AJUTOR II
  • Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale
  • Ordinul ministrului apărării naţionale pentru aprobarea Normelor privind protecția informațiilor clasificate în Ministerul Apărării Naționale  nr. M(S) 172 din 19 august 2021
  • Hotărârea guvernului nr.585/2002, pentru aprobarea „Standardelor naţionale de protecţia informaţiilor clasificate în România ”
  • Hotărârea guvernului nr.781/2002, privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu
  • INFOSEC 6 v.2 – Directiva privind selecţionarea şi instalarea echipamentelor  şi sistemelor care vehiculează informaţii clasificate, în format electronic
  • Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.S.123/2014 Instrucţiuni privind asigurarea reţelelor, serviciilor şi echipamentelor de comunicaţii electronice în Ministerul Apărării Naţionale
  • Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.S.78/2017 pentru modificarea şi completarea Instrucţiunilor privind asigurarea reţelelor, serviciilor şi echipamentelor de comunicaţii electronice în Ministerul Apărării Naţionale
  • Legea 544/2001 privind accesul la informaţiile de interes public
  • Ordinul  ministrului apărării naţionale pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioara aplicabil personalului civil din Ministerul Apararii Nationale  nr. M 17 din 04 februarie 2012
  • Manualul pentru luptă al unităţilor (subunităţilor) de comunicaţii şi informatică
  • F.T./T.-4 - Manualul pentru luptă al plutonului de comunicaţii şi informatică
  • F.T.-10  - Manualul pentru sprijinul de comunicaţii şi informatică în operaţiunile forţelor terestre
  • F.T./T-5.1
  • Steve Sagman, Microsoft Office, Ed. Corint, Bucureşti, 2003
  • PC pas cu pas, Ed. Polirom, Iaşi, 2005

  2. BIOLOG PRINCIPAL

Ordinul nr. 329/2018 privind aprobarea Normelor și Cerințelor de bună practică cu privire la standardele și specificațiile pentru implementarea sistemului de calitate în unitățile sanitare care desfășoară activități în domeniul transfuziei sanguine
  • Guide to the preparation, use and quality assurance of blood components 20th edition-EDQM
  • OMS 1226/2006 privind colecta, controlul biologic, prepararea, conservarea, distribuția și transportul sângelui și componentelor sanguine umane
  • Tratat de medicină internă-Hematologie, partea I și II-a, 1999, ed. Med. București
  • Microbiologie și Virologie Medicală, 2011, ed. Univ. București, Chifiriuc Mariana Carmen, Mihăescu G., Lazăr V.
  • Hematologie clinică, Note de curs, Ediția II-a, 1999, Mut Popescu Delia.
CALENDARUL  DE DESFĂŞURARE A EXAMENULUI
 
Nr.
crt.
ACTIVITATEA DATA/ORA
  1.  
Depunerea dosarelor de examen 26-27.05.2022
intre orele 0900-1500
  1.  
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de examen 30.05.2022 orele 0900
  1.  
Primirea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de examen 30.05.2021, până la ora 1500
  1.  
Afişarea rezultatului contestaţiilor selecţiei dosarelor de examen 31.05.2021, până la ora 1200
  1.  
Desfăşurarea probei scrise 02.06.2022, ora 0900
  1.  
Afişarea rezultatului la proba scrisă 02.06.2022 ora 1200
  1.  
Primirea contestaţiilor la proba scrisă 02.06.2022 ora 1300
  1.  
Afişarea rezultatului contestaţiilor proba scrisă 03.06.2022 ora 1300
  1.  
Desfăşurarea probei interviu 06.06.2022, ora 0900
  1.  
Afişarea rezultatului la proba interviu 06.06.2022, ora 1100
  1.  
Primirea contestaţiilor la proba interviu 06.06.2022, ora 1200
  1.  
Afişarea rezultatului contestaţiilor la proba interviu 07.06.2022, ora 1200
  1.  
Comunicarea rezultatelor finale ale examenului 07.06.2022, ora 1300

Eventualele contestaţii privind rezultatele probelor de examen se depun la sediul unităţii, în București, Str. Mircea Vulcănescu, nr. 88, sector 1 (în timpul programului normal de lucru al personalului). Persoana de contact, telefon 0746 501 390.
Rezultatele probelor de examen, rezultatele finale şi ale soluţionării contestaţiilor se afişează la sediul unităţii şi pe pagina de internet a acesteia.
Notă:Rezultatul final al examenului nu se contestă.
Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare, apărute până la data publicării anunţului.
Publicat azi 26.05.2022